Translate

23 ene 2018

PUZZLE PLATAFORMA-NEO

Una de les coses més gratificants quan ordenes els punts de llibre per a mi, és trobar-me amb "sorpreses" com aquesta que us poso avui.
Els punts de l'editorial Plataforma els ordeno sempre jo, ja feia dies que tenía el punt de "La chica del león negro", em sonàva que ja n'havia possat un al àlbum, però quina ha sigut la meva sorpresa que quan ho he comprovat i el que jo anàva a posar feia puzzle amb el que ja tenía. S'ha de superposar una mica i el títol d'un queda una mica amagat així com a la part de baix l'un diu Celos  i l'altre Odio, però no em negareu que no és maco ....
El de l'equerra el tenía repetit i sé que el vaig enviar la setmana pasada a algú però no recordo a qui. El de la dreta ja fa temps que el tenim. 

4 comentarios:

roser dijo...

Si que donen alegria aquests petits detalls

Justa dijo...

Los había visto en los blogs por separado, pero ¡qué sorpresa!. Tienes un ojo, que ya quisiéramos otras...

Abrazos.

Mª Luisa dijo...

Yo lo he subido hace tiempo. Supongo que estarían juntos, que yo no tengo tanta intuición ni vista .
Comparado con otros que yo me sé, este roza la perfección.
Bcsss

Luisa dijo...

Tú lo has colocado mejor...Yo... he dejado al chico con dos rodillas para no tapar el título, pero bueno, es un puzzle.
Saludos

POST-IT

  Qui no ha posat un Post-it a la seva vida ? Dons també el pots tenir amb punt de llibre. Vet a qui una mostra dels que tenim, n'hi ha ...