Translate

9 nov 2017

MÉS PUNTS BELGUES

Encara estic estorada d'ahir... vaig ésser a la manifestació en recolzament a la lliberació dels nostres presos polítics i no m'ho podía creure. No em podía creure el què estava veient al bell mig del centre de Girona, riuades de gent anant cap a la plaça del Vi, bé, quina sort els que hi van poder arribar !!! Llavors un cop acabats els parlaments, molta, moltíssima gent vam anar a recolzar els qui estaven a l'estació de l'AVE. 
Allà encara va ser més impressionant, bé abans haig de dir que ja son dues les vegades que camino pel bell mig de la carretera Barcelona sense cap cotxe, l'una el día de la cadena humana i l'altre ahir...
A l'estació ningú donàva crédit de tanta i tanta gent, si a la plaça d'entrada a l'estació hi havia gent, a dins ni us ho podeu imaginar !. Vaig baixar fins a les vies amb penes i treballs per la gent que hi havia i em vaig emocionar per què allà vaig veure que realment som un poble "collonut" que sabem lluitar pacificament i que tenim molt clar el què volem i que no defallirem per aconseguir-ho. No sé com no se'n adonen a Madrid !!!

PUNTS D'IL·LUSTRADORS 
Bé dit això, (ho sento tenía ganes de compartir-ho), aquí teniu els punts.
Encara que alguns al escanejar-los hagin quedat més grans, haig de dir que son tots de la mateixa mida. 

3 comentarios:

roser dijo...

A veure si serveix per alguna cosa!
Els punts molt macos.

Eli Ramirez dijo...

A Barcelona molta gent també!
seguim! que això va per llarg... però anem pel bon camí!

Senyal de plana dijo...

estem vivim moments extraordinaris Montse...qui ens ho tindria que dir! llibertat per els presos polítics i tots els inculpats!

Fantàstics aquests punts de llibre Belgues, molt bones il·lustracions!

TEMA DEL MES - LIBROS-

  Nosaltres avançem l'article sobre el tema del mes, per què s'acosta Sant Jordi i ja sabeu que aquesta diada es la nostra, la diada...