Translate

2 mar 2013

SORTEO 83

Cuando empezamos con esto de los sorteos semanales ni me imaginaba que cada semana iba a ser un reto para mi. La idea era sortear marcapáginas repetidos y dar opción a todos aquellos que no tenéis la suerte de poder ir a los intercambios.
Intentamos que cada semana sean diferentes, que sean del agrado de todos aunque aveces os aseguro que es difícil. Domènec me riñe cuando pongo alguno "fácil" de conseguir, él quiere que ponga siempre ejemplares viejos, colecciones, etc... y es lo que procuro hacer aunque no siempre se puede.
Esta semana va de infantiles, me consta que es un tema que gusta bastante por lo que se que van a agradar.

 

Me queda confirmar que el ganador de esta semana o sea del sorteo 82, ha sido para el número 22 correspondiente a MANEL B. Me consta que eres participante asiduo y que no es la primera vez que te toca.


44 comentarios:

Senyal de plana dijo...

És un tema que m'agrada molt!
Salutacions!
jaume.

Anónimo dijo...

A mi tambe m´agrada molt el tema
Espero veuros dema a les Corts.
Suposo que esteu be de salut, que la grip ia a pasat.
Petonets per tots
Merce C. m-c

Chelo dijo...

Hola
Yo también me apunto esta semana.
Besitos para todos.
Chelo

JORDI I CARMEN dijo...

Hola a tots
M'apunto tambe aquesta setmana.
Trist per tornar a lo mateig, ancara que amb pensaba que la corrupcio no estaba tant de moda.
Qnuant haura costat el LASA.
PATO en Inglaterra cuestan mas.
Perdone-ho pro estic tocat, avui fa un any vam perdre en CARLOS.
JORDI

Anónimo dijo...

Me apunto....me encantan...saludos,

Elly

Anónimo dijo...

felicitats per Manel B.

Jordi.Tenim un bon record pel bon amic CARLOS.

Dema estara content perque ens veura tots junts al veinat de les Corts,fen intercanvi de punts juntament els seus pares i tiets.

Tambe pot ser qué estigui una mica
emprenyat pel Lasa,peró com el seu
pare ja deu esta curat d'espants.

Una Abraçada .
Salutacions a tothom

Margarita i Josep


Esperança Bcn dijo...

A mi, m'agraden molt, aviem quin dia s'equivoca la sort i em toquen.
Esperança Bcn.

El útil marcapáginas dijo...

Somos afortunados al participar en vuestro sorteo y conseguir marcapáginas que se encuentran en los intercambios y a los cuales no podemos asistir.
Un saludo.
Lucía.

Carme dijo...

Hola, a veure si la sort està del meu cantó.

Una abraçada,
Carme de la Guàrdia

Justa dijo...

Felicidades al ganador y a ver si la suerte se da una vueltita por el número 10.
Un abrazo

Justa

osboma dijo...

Me encantan los infantiles e ilustradoss y nunca habia visto el de tucan de edebe. Me apunto, muchas gracias

Goretti dijo...

Me apunto también esta semana.
Saludos

Anónimo dijo...

Tornare a participar. Algún dia tindre sort.ROSA DE FIGUERES

Anónimo dijo...

Hola a todos! Yo soy una de esas fans de los marcapáginas con ilustraciones infantiles y estos son muy bonitos!Yolanda A.

Anónimo dijo...

Realment els infantils son molt bonics tant pels dibuixos com pel color. M'hi apunto.
Bartomeu

irati dijo...

Moltes felicitats al guanyador !!!
Els infantils, els meus preferits.
Salutacions

Anónimo dijo...

A mi tambe m'agraden els infantils. A veure si hi ha sort
Remei-Olesa

Anónimo dijo...

Moltes felicitats a en Manel!!!
Aquesta setmana també m'apunto a veure si tinc sort!!!

Gisela D. de Figueres

Anónimo dijo...

son maquissims¡¡¡¡ espero tenir sort

salutacioons a tothom

Margarita de Manresa

Anónimo dijo...

Hola a todos,
ante todo felicidades al ganador.
Me gustan mucho los marcapáginas que sorteais esta semana, vamos a probar suerte.

Saludos,

Carlos Vidal

maribel dijo...

Encara que n'hi ha alguns que ja els tinc, també n'hi ha que no, m'agrada especialment el primer.
A veure si tinc sort.

Igualada

Unknown dijo...

Olá, amei muito os marcapaginas da semana para sorteio. Sou um pequeno colecionador, residente no Brasil, na cidade do Rio de Janeiro. Buena suerte! Participando. Abrazos brasileños.

Anónimo dijo...

Bona nit a tothom

Intentarem un altre vegada la sort, que espero em torni a acompanyar.

Salutacions

Jaume

Anónimo dijo...

Creo que esta semana hay que correr para coger sitio. Me apunto.
Suerte a todos.
Carmen (Salamanca)

Anónimo dijo...

Bon dia amics,
M'apunt al sorteig, perque a banda dels infantils que m'encanten, m'ha sorpres el primer punt, del que no et tenia coneixement, i que evidentment m'agradaria tenir, jejejeje.

Gràcies per tot

Mlda. Plomer

Anónimo dijo...

Cuac Cuac

Enhorabuena Manel B.
Jordi un fuerte abrazo para Carmen y para tí.
Editoriales.... me apunto.
Alazos. Pato

Paula dijo...

Pues los infantiles están arrasando por lo que se ve. También me apunto, que no tengo ninguno de estos.
Gracias por sortear tanto y tan variado.
Saludos

MC-Col·leccions dijo...

Aquesta vegada ,ens hi apuntem, felicitats al guanyador. Miquel i Conxi

Anónimo dijo...

Hola, a tod@s
Gracias Montse y Domènec: la suerte me ha sonreído y, además, sin saberlo. Ayer en el encuentro de les Corts escucho mi nombre en alto. Era Montse y zas, sorpresa,me había tocado el sorteo!!!
Aunque me faltan varios de los que sorteáis - como los dos primeros -, esta semana no participo. Más oportunidades para el resto.

Saludos
Manel B.

Anónimo dijo...

Hola a tothom i felicitats a en Manel!

Provo sort per si puc posar-ne algun enmig del conte de moda de la meva filla!

Glòria de Cardedeu

Anónimo dijo...

Hola, ara feia dies que no participava, aquests infantils són molt del meu agrat¡¡ i a més, no en tinc cap.

Montse Mas

Anónimo dijo...

Dilluns i ja hi ha més de 30 concursants !!
Mercè F. (BCN)

Anónimo dijo...

Hola,
Records des de Malgrat.
A veure si hi ha sort!
Núria

Montse de Manresa dijo...

Hola a tots i totes, aquesta vegada participo i aviam si torno a tenir sort i em toquen. Són molt macos !!

gran galvez dijo...


Y a mí cuandoooo?

Anónimo dijo...

me apunto me encantan y mas si me tocan carmina

Anónimo dijo...

me apunto me encantan y mas si me tocan carmina

Anónimo dijo...

Quan he vist MANEL B, em pensava que era jo, no pot ser dos noms tan iguals, després hi ha disgustos.
Bromes a part, enhorabona Manel¡¡
M'apunto una setmana més.

Manel G.B.
Castellfollit

Véro Q. dijo...

Claro que los infantiles son muy monos.
Me apunto
Véro Q.

Swany dijo...

ohhh que bonitos!!! a ver si tengo suerte y me tocan!!!

Anónimo dijo...

Hola a tothom.
M´encantan!!! Te lo juro por Snoopy.
A veure si tinc sort amb la ma inocent

Salutacions

Carme SFG

Cle dijo...

Hola a tothom i l'enhorabona a en Manel!
Torno a apuntarme una setmana més, i ara a esperar fins dissabte per veure qui serà l'afortunat que s'emportara tots aquest punts infantils que tant m'agraden.

Salutacions
Cle per Jana

Isabel dijo...

A mi también me gustan mucho los infantiles!! A ver si hay suerte.
Saludos

Anónimo dijo...

Otra semana más pongo el caldero a calentar, espero que la pócima de hoy funcione.
LA BRUIXA DEL PUNT.

POST-IT

  Qui no ha posat un Post-it a la seva vida ? Dons també el pots tenir amb punt de llibre. Vet a qui una mostra dels que tenim, n'hi ha ...